توصیه هایی جذاب برای متحول کردن طراحی دکوراسیون دیوار

نوشته شده توسط:غفقث عغف | ۰ دیدگاه

توصیه هایی جالب برای تغییر طراحی دکوراسیون دیوار

هنگامی که به جست و جوی روش حل های ویژه برای رنگ های ستون هستید، بیرون از چارچوب باندیشید

و به جای آن از گنجه های کهنه زیبا و بی نظیر بهره بجویید.

چیزهای قدیمی، مثل این نشانۀ تختۀ چندلا از یک کمپانی تولید کنندۀ قدیمی، شروع کننده مکالمۀ جالبی در هر اطاقی خواهد بود.

 رنگ پوسته شده و پلت رنگ، قرمز به رنگ ماشین آتش نشانی و ترکیب رنگ قهوه ای متمایل به زرد، به این اطاق یک حس قدیمی و شیک می دهد.

نشانه های قدیمی را در کمپانی های روستایی دنبال کنید.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار

هنر دیواری دوخته شده
الگوهای خیاطی با کوک ضربدری را به نمایشگاه دیواری بی نظیر و بی تکلفی تبدیل کنید. بعضی از آنها را روی قفسه های سیار قرار دهید و تعدادی را روی دیوار آویزان کنید. فرم های مشابهی برای الگوهای خیاطی استفاده کنید تا یک نمایشگاه متحد الشکل ایجاد شود.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


پنجره های کرکره ای اوراق شده
حسی از تاریخ را به هر فضایی با استفاده از لوازم قدیمی ساختمان به شکلی جدید اضافه کنید. پنجره های کرکره ای اوراق شده بهترین روش برای اضافه کردن ساختار و جذابیت به دیوار است. پنجره های کرکره ای بزرگ را پشت قسمتی از مبلمان یا کنار دیوار تکیه دهید.

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


آنتیک های ساحلی
گنج های ساحلی خود را در یک ویترین آویخته از دیوار محافظت کنید تا به تعطیلات خود به طور منظم در طول سال اهمیت دهید. برای پیش زمینه، از تکه ای کاغذ دیواری قدیمی استفاده کنید. سپس اسب های دریایی، و تخم حشرات را به کاغذ بچسبانید و جعبه را سوار کنید.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


ایجاد یک گالری گردان
یافته های قدیمی خود را با ساختن یک گالری گردان با روشی بی نظیر به نمایش بگذارید. با آویزان کردن تصویرهای قدیمی مثل این عکس های سگ قدیمی، در طول یک صفحه نمایش تاشو، شما می توانید نمایشگاه خود را بدون سوراخ کردن دیوار تغییر دهید. همچنین یک صفحه نمایش تاشو راهی هوشمندانه برای تقسیم اطاق یا پنهان کردن انباری است.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


علاقه مند به عکاسی
سبک روستایی وپشت دری های قدیمی در کنار هم طبیعی هستند. سعی کنید پشت دری ها را افقی آویزان کنید تا عکس ها، کارت پستال ها، نامه ها، و بریده های روزنامه ها و مجلات را به نمایش بگذارید. اگر سالها نقاشی و فرسایش مانع سفت بسته شدن پنجره های کرکره ای شما برای نگاه داشتن کاغذها می شوند، از تکۀ کوچکی نوار چسب چوب دوقلو برای نگاه داشتن اقلام سرجای خود استفاده کنید.

 

تغییر دکوراسیون دیوار, ایده برای تغییر دکوراسیون دیوار


قاب های بشقابی
قاب های تزئینی سقف به عنوان قابی برای این بشقاب های چینی نقاشی شدۀ زیبا عمل می کند. وسایل مرکب، که به آسانی در سایزهای متنوعی یافت می شوند، برای خوش نما کردن بشقاب های سقفی چهلچراغی طراحی شده اند. وسایل تزئینی چینی را در حراجی ها پیدا کنید، بشقاب ها را به مرکز قاب های تزئینی بچسبانید و آن را روی دیوار آویزان کنید. برای اطمینان از اینکه بشقاب ها سرجای خود باقی می مانند، یک چسب قوی استفاده کنید تا اتصال خوبی ایجاد نمایید.



    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

فعالیت این وبلاگ در زمینه های مهاجرت,دکوراسیون,عروس می باشد.این وبلاگ با انتشار مقالاتی در زمینه مهاجرت به کانادا و کشورهای گوناگون و مطالبی در ارتباط با دکوراسیون و دکور اتاق خواب و... در کنار شماست.همچنین مقالاتی در ارتباط با مراسم ازدواج,تشریفات مجالس,آتلیه و غیره ارائه میشود.